mobilen hade låg batari -.-

hej hej ¨
jag kom hem ungefär klockan sju halv åtta  bröllopet va tråkigt (första gånden ett turkiskt bröllop e tråkigt)
mobilen dog på bröllopet så kunde inte ta många bilder :-(
vi va i kista bröllop va i en liten sal däraa med musik mat frukt dans och sånt ;-)
jag träffade två av mina kusiner där (alla va mina kusiner men två som jag känner mycke yanii)
ajja sen vi tog lite bilder och sånt   sen dom villa att jag skulle dansa men vem pallar liksom så jag gick till kista gallera (som va 4min därifrån) jag gick runt i affärer där   sen när jag skulle in i h&m dåå jag såg nån som jag har saknatt skiittt myckee :-s   det va min brors f.d (föredetta) tjej   asså hon och jag blev som systar jag älskar henneee skiiit mycke och vi hade inte setts på typ ett halv år! så jag blev skit glad :-D men  jaja sen blev det tråkigt att gå runt där själv så jag gick tillbax till bröllopet jag satt dära lite haha jag mina kusiners namn!! älskar err grovvvttt. sen så blev både mamma och jag trötta och utråkade så vi åkte hem  det va min daggg pösss<33
bilder häraaaa :-)
dom som gifte sig
kusinerna  gamze och reyhan <333 minaa sötizzar igen :-D
jag tog den nya linne jag köpte och dom nya byxorna ;-)
meee xD  minaaa uttråkade bilder xD
 heheehe  dell 2 :-D  dett vaaa alltt pöss<3

Kommentarer
Postat av: moa

Jag va också i kista :P

I gallerian alltså :D

2010-02-28 @ 23:17:15
URL: http://mozzh.blogg.se/
Postat av: datlu

hhaa synd at vi inte sågs :-(

ja vil träffa dej de va längesen (jag tror inte viola och alex komer det här året dom ska typ till oss i turkiet :-( )) pössss<33

2010-02-28 @ 23:48:55
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0