måndag♥

shoo shoo :-P ♥
kom hem för en timme sen typ och nu sitter jag vid datan :-P jag slutade tre sen jag gick runt med fatima vi snackade och sånt. sen gick jag till min mamma's jobb "hade tråkigt :P" där åt jag sallad sen gick jag hem damsugade hemmet och sen satte jag mig vid datan :-P hade inga läxor woohoo. ajja berättar lite om dagen
läsning/mentorstid fick veta att vi ska på utflyt på torsdag :-)
lunch  inte god
no lärde mig mycket om äkliga djur :-P
engelska lärde mig inget som vanligt (lär mig aldirg nåt på engelskan)
gympa  vanlig
sluttt :-) yeeeeyyy
jag har lite bilder från dagen lägger dom sen :-P
jag har videoklipp också men neliz får hjälpa mig att lägga dom nån annan dag pöss<33
hhahaahhaa asså alla e bara skämt bilder :-P pössss<33


Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0