kista / mycket bilder !

hej hej
sorry att jag skriver nu men jag har varit i kista hela dagen med tjejerna det var skitt kul :-) vi hade håltimme  två timmar så vi slutade klockan kvart över tolv sen jag och tjejerna åkte till kiste :-) haha i bussen vi tog lite bilder sen asså bilderna blev väldigt suddiga eftersom alla ramlade när bussen körde och alla skrattade :-P ajja sen när vi var framme så först det var tråkigt alla var tysta sen vi gick in i monki asså vi prova värsta outfiterna hihi alla såg dumma ut :-P men faktiskt kläderna passade oss :-) sen efter monki vi gick till new yorker omg!!! asså där det var skitt kul först alla provade sin egen stil, sen vi gick till kill avdelningen vi provade kil klder omg vi såg ut som äkta luffare!!!! efter en långg stund på new yorker vi gick till donken för vissa av oss var hungriga, på donken såg vi josef (josefkung.blogg.se) ,tima (tiimaah.blogg.se) och angela (dumyang.blogg.se) sitta dära och äta sen vi sa hej och snackade lite :-) vi bestälde det vi skulle äta sen vi åt och gick därifrån :-P efter donken gick vi till gina och bik bok där provade bara jag och neliz (rocknpink.blogg.se) lite kläder :-) jag sågg skiit snygga tight's som jag vill ha!!! ajja sen så pkte vi hemmåt och neliz följde med mig hem vi satt lite hära sn hennes syra sa att hon skulle hem så nu sitter jag hemma och bloggar mamma jobbar kväll så jag kommer typ vara hemma själv idag :-p ajja här e bilderna !!!!! enjoy <3333
 hahahhaha roliga bilder visst !! :-D pössss<333

Kommentarer
Postat av: sara

haha det ser utt som att ni hade roligt du har underbara vänner specielt fatima hon ser snäll ut håll i de!! man hittar inte sånna vänner hela tiden själv är fatima min kompis hon är en son som man kan lita på håll fast vid dina kompisar!

2010-02-03 @ 20:06:08
Postat av: melisa

vilken sara ??

2010-02-04 @ 16:59:50
URL: http://thedatlu.blogg.se/
Postat av: Ammar

Finna och roliga bilder. I vilken affär vart det ni prövade kläder, har aldrig varit i den eller sett denn

2010-02-10 @ 17:54:36
Postat av: datlu

new yorker såklart :-P

2010-02-10 @ 19:33:42
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0