internet funkade inte -.- (kunde ej blogga)

hej hej
som sagt internet funkade inte så jag kunde inte blogga men jag tänker blogga mycket idag :-)
berättar om dagarna jag inte bloggade
veckan var väldigt stressig vi hade mycket prov eftersom det snart e sprotlov :-D.. i fredags var jag i skolan efter skolan var jag och fatima ute vi snackade om viktiga snackar ;-) sen gick jag på träning i spånga efter träningen gick jag till rabia sen så åkte vi till mig runt 22.00 tiden :-P hon sov över :-) vi tittade på film och sånt. sen i lördags så va vi i rinkeby biblan och sånt typ. på kvällen när jag skulle blogga och när vi skulle ladda ner filmer från tannkafett så funkade inte internet  buhhhuu men jaja vi hade kul i alla fall vi spelade monopol och fia med knuff och målade roliga bilder i paint haha jag lägger in dom snart ;-) senare på kvällen funkade internet så vi ladda ner filmer (som vi tänkt) och la oss runt 01.00    jaaa sen lbev det söndag den 14 fembruari :-P haha alla hjärtans dag e det i dag men jag tänkte att jag gör ett inlägg om söndag om typ 10 minuter rabia ska kolla en sak :-) 
bilder från paint haha :-P
  asssåååå bajjss det går inte att lägga in dom   man måste göra dom til nån bild istället för program typ vet inte men nån sa så :-P  
obs!! jag kanske inte skriver alla inlägg i den här bloggen jag skriver nog några i min neliz och lejla's blogg         ajjaa pöss<33 

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0