internet..!!

shu shu
nu e min internet fixad, så nu alldese strax kommere bilder :D
vet ej va ja ska skriva, hmmm...
aja får väl skriva lite om dagen,
först vare tandläkare sen skola efter skolan så va ja me fatima lite o sen träffa ja mina kusiner vi gick hem till mej o gjorde en video sen satt vi o snacka o sånt, eftersom  min mamma jobbar kväll så jaa nu sitter ja ensam hemaa o vet ni va de e jäkligt kul!!!xD
jup sen gick mina kusiner hem o ja gick til min mammis jobb sat dära lite kolla på tv och åt mat sen gick ja hem o nu sitter ja bara o förstorar min gött xD :D ajdee pösssss<3333333333
bilder kommer om typ 5min ;)

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0