vi försöker igen :-D

hahah  hej hej
nu sitter vi med merve och snackar med hennes syrra :-D
asså omg haha vi dör av garv vi såg en skiit rolig turkisk kille som tog videoklipp omg asså  kan ej sluta skratta  
han jag skit roliga remix med hans röst och sånt.  jag skulle kunna lägga upp dom men det e turkiska så ni andra skulle inte fatta så mycke men om ni vill så skriv en komentar så kan jag lägga ;-)
jaah idah ska jag och merve fröka slå rekordet som emir och jag inte lyckades med. just nu e vi fortfarande pigga men jag tror inte vi kommer klara till klockan 8 9  xD kanske bara 6 7 men ajja vi får se nu ska vi lyssna på musik och se på vedioklippen pösss<333333


Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0