va hos neliz<3

hej hej
jag kunde inte skriva igår eftersom jag sov hos mina kusiner.
ajja skit i det nu
idah va det vanligt som i skolan fast vi hade matte förhör blää-.-   efter skolan gick jag och lejla till neliz jag gjorde en ny header. neliz hade gjort 2 stycken till mej men jag ville göra en egen också den blev skit snygg..! så nu har jag 3 nya header.  men tyvär så glömde..! neliz skicka den som jag gjorde idah :-( men jag lägger in den nya på kvällen. nu ska jag lyssna på musik och lägga in bilder från 2 eller 1 dag sen ...:-D sen när jag får bilder av lejla ska jag lägga dagens bilder
åhhh..!!!! fan va jag saknar dej redan assåå vf åkte du tillbakaaa :-( saknar dej skitt mycke men hoppas du har det bra i skåne ;-) glöm aldrig oss vi älskar dej.....!!!!!
PS: dagens bilder kommer på kvällen eller imorn (när lejla skickar jag har skit snygga bilder hehe)

Kommentarer
Postat av: fatima

jag saknar henne också :-(

2010-04-14 @ 19:21:54
Postat av: datlu

buhuhuh :-(

2010-04-14 @ 22:28:00
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0