skola-.-

hej hej '
kom hem nyss jag och mamma gick till kiosken åt mat sen gick vi till vivo och handla de lite. nu sitter jag vid datan har saknat det :-D
mamma har köpt nya saker till mej igen naww  skit söta linen och en tunnika :-D
jag har basket om en timme typ. efter träningen kan jag ta bild på kläderna och lägga in ;-)
ajja..   skolan va som vanlig lika tråkig och jobbig men det va kull att träffa alla mina älsklingar fan va jag hade saknat er tjejer...!!!<33   vi satt lite i grässplanen med 8:orna sen va vi i parken vi fick tilbaka våra prov jag fick G de e bra jag va bland dom 10 bästa ;-) sen hade vi gympa och sen va det slut typ. när ja sluta gick ja till mina kusiner va tvungen att hämta mina hem nycklar sen gick ja hem som sagt. ajja jag orkar inte skriva mer pösss<3333
skriver efter träningen
gammal bild på oss :-D
älskar er...!!<333

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0