kom hem för 20 minuter sen

hej ´hej
som rubriken säger kom hem för 20 minuter sen, vi kolla på klädar m.m de va jag mammi och mormor. ja köpte en tränings byxa en tröja två skinn västar en brun och en svart båda hade nitar. sen..! så gick vi in i manhattan oc där köpte jag min bröllops kläning som jag ska ha på min kusins bröllop den e ljus lila och e skit fin faktiskt:-D jag har tagit bilder lägger in dom på kvällen..! (asså ni komenterar aldrig mina inlägg utan bilder) <---- nii måste ju fan komentera när jag skriver och annars kan jag göra en blogg med bara bilder och det e skiit jobiigt. jaja skit i det nu, ville bara säga att de va skit skön dag jag har tänkt att jag kanske går till min kusin eller min systernu vet ej vi får se vilket. men nu måste jag gå orkar inte skriva mer pösssssss<333
komentera....!!!                                              ps: bilder kommer senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du den där gina tröjan med bokstäver elr?

2010-04-18 @ 21:57:39
Postat av: fatima

skyll inte på mig!! jag kommenterade precis!! ;-)

2010-04-19 @ 12:53:04
Postat av: datlu

anonym: jag ska köpa den när den kommer färgen blåxD

fatima: haha oki gmn<3

2010-04-19 @ 14:51:14
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0