har saknat dej skiiiitt myckee...!!!!

asssssåå fan vad jag har saknat dej rabish...!! vi har inte träffats på typ 2 månader eller vet ej men ändå det känns som ett halv år :-( har saknat ditt skratt ditt underbara leende och allt du gör. tänker på dej varje dag varje minut..  har suttit och tittat på dina bilder 24/7 :-s har tänk så mytcke på dej att jag gjorde en video en fan bild.! för du e min förebild kan jag kallare asså du har lärt mej så jävla mycke, vi har fan varit bästisar i 6 år, (7 år när jag fyller 14) ufff aså du e bara den bästa vän man kan ha glöm aldrig det, om vi nångong skiljs åt så e det då vi dör..! inget annat får eller kommer skilja oss åt punkt och slut .  om ni undrar vf jag skrev det här så e det för att jag va tvungen att berätta hur mycke jag älskar henne..!!
här e underbara bilder på min älskling och världens bästa vän...!!!
<-- (rabish älskar bowling)  <- sexig bajbyyy<3333  <-- från mej till dej..!!!!!
världens roligaste, snyggaste, bästa, snällaste, underbaraste, sötaste, coolaste, jaaa vafan allt fint i världen.. du e min för evigt inget skiljer oss åt...!!!!!!!!!!!!! pösss<333  (klicka så dom blir större)

Kommentarer
Postat av: Rabish

hahahah:D

Älskar dej mer!<3333

pusspuss



(blogga verje dag!) :D

2010-04-16 @ 15:05:38
Postat av: datlu

haha jag lskar dej mer än vad nån i världen gör..!

aa jag ska och bloggar varje dag hehe ska försöka göra ungefär 3 inlägg per dag;-)



pös<333

2010-04-16 @ 15:11:43
URL: http://thedatlu.blogg.se/
Postat av: fatima

hon ser ut som hannah/miley i bad bilden ;-)

2010-04-19 @ 18:56:16

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0