gamla bilder som kommer upp nu ;-)

som rubriken säger orkar inte skriva så mycke om varje dag då bilderna togs skriver bara lite kort fakta bredvid bilderna.
 < safia's kallas/middag de va skitt kul från 15-21 fast jag kom hem 22.30 för det varada lite längre än planerat hihihhi skiit kul ju xD här e bilderna och jsute..! (ett stort grattis i efterskot til saffoo min lilla safrans bulle :-P)
obs: bilderna e små för det e mycke bilder så ni för klicka och göra dom större <-- grattis älskling<333
bröllops kläningen..!!
 zuuhaha ni får bara en bild för jag vil inte vissa allt som jag ska ha den dagen(kommer ha mycke mer saker)

nu e det  bilder från grässplanen idah som kommer.!      
 de va dagens bilder i hope you enjoy...!!! asså det e jobbigt att lägga mycke bilder så ni vet det e df man ine pallar,,  GLÖM EJ KOMENTERA..!!!!!
(RESIME BASIN BUYUK OLUR....!)

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0