en lång och varm dag ;-)

tjaaa ;-)
kunde tyvärr inte skriva förrens nu för jag har haft det så kul :-D
jag och min kusse vakna vid elva sen åt vi frukost. efter det kom fatih och bancol<33 vi lekte lite med honom sen gick vi ut på en promenad med bancol och emir :-D vi gick till emir och dom lite satt dära med hennes syster sen gick vi hem igen och köpte lite saker åt mina bröllos (brorsor) :-D när vi va klara med det så gick vi till min kusin igen dom klädde på sej sen gick vi till parken/ stora grässplanen. vi sat dra sen kom många av mina kusiner och vi hade det skit kul vi tog bilder och sånt sen gick vi till gulan köpte lite godis och kampade i planen ;-)
när vi blev utråkade så gick jag och emir till mej och nu sitter vi hemma och lyssnar på musik som vanlligt :-D pössssss<33
lite bilder ;-)
 glöm ej att trycka då blir bilden större ;-)
jag lägger mer bilder senare eller imorn bye<333
glöm ej att komentera...! :-D


Kommentarer
Postat av: Onur

HAHAHAHAHHAHA :D

2010-04-04 @ 22:54:07
URL: http://blatteonne,blogg.se
Postat av: datlu

hahah xD vi e fett snygga vistt hela våran släkt e sexig ;-)

2010-04-05 @ 19:49:28
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0