school surfing :-P

heeeej bloggen siter här i skolan och skriver :-P vi fick surfa i tjugo minuter ;-p ajja snart e lektionen slut sen ska vi ha gympa och sen sluttttt på skolan och hej hej höst lov <333 äntligen !!!!!!!!!!! har väntat skit länge nu ska jag få sova shoppa gå runt med vänner och göra vad jag vil ;-P efter skolan ska jag vara med betul lite och kan ropa medi också och se om hon vill komma ;-P vi ska till kvarnby och snacka med nån sen ska vi vara ute typ kanske hos bettan <33 ajja sen ska jag till träningen i spånga ;-P heheheh våran träning e i bettans skola <33 ajja sen ska jag typ ringa rabia och se vad hon ska göra på lovet puss puss nu ska jag lyssna på musik byeeee


Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0