samaraa !!!! ;-P [hahahhahhah]

heeeej heeej bloggen idag vaknade jag halv tio ;-P sen skrev jag dagbok [haha] sen åt jag frukost och ringde bettan vi planerade att vi skulle vara med medi ute ;-P sen klädde jag på mig och sånt ;-P vi drog till rissne donken och åt mat där hahah vi åt inte bara och drog sen vi var där i två timmar hahaha vi faihttades ;-P jag och bettan attakerade medi <33 sen när vi var trötta på att vara där vi gick tillbaka till rby där gick vi hem till mig och in till min brorsas rum vi tittade på [THE RING] som bettan och medi var rädda för sen jag ville titta så dom öppna haha den var rolig dom sitter och skriker och tittar inte ens och jag bara garvar hahaha ;-P sen gick vi in på en hemsida [hemlig] där vi hitta värsta grejerna yaoww. och efter det bettan och medi och jag e inte rädda för nåt typ vi typ tycker allt e som på skoj asså allt e fake ;-P ajja sen vi åt chips snackade garvade och sånt sen medi och bettan var tvungna att gå hem :-((  sen så åt jag mat och sånt. efter det satt jag lite med mormor och med nunus fikade vi lite ;-P i alla fall mormor e hos oss har tänkt att kanske åka med henne hem och sova där sen imorn åker jag kanske till rabia ;-p pussss pusss

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0