morgon bloggar :-P

heej bloggen idag börjar jag klockan tio. jag ville vakna halv nio men mamma gick hem ifrån sju så fick vakna då :-( ajja jag gick upp gjorde frukost hehe ägg. varm macka med ost och tee. jag tittade lite på tv men det fanns ingenting ufff ajja tittade på turkiska nyheterna, fett spännande och synd en 14:årig tjej har blivit kniv huggen 21 gånger av sin egen farbror !!!!!!!!!!!! asså helt sjukt hur ens egen farbror kan göra nåt sånt. dom säger att han gjorde det för att han var kär i henne och frågade om dom kunde bli ihop sen hon sa nej. och han såg att hon smsade med killar så han blev sur för att han ville ha henne så då knivhögg han e henne !!!!!!!!!!!!! sjukkttt   en till sak som var väldigt läskigt var att en kvinna hon hade två barn en var 5 och den andra 6 månader :-( hon ville ta livet av sig själv och då så kastade hon först den lilla tjejen i vatnnet sen när hon skule kansta det 5:åriga så sa tjejen "snälla mamma kasta inte mig jag vill leva"  aså tänk er en liten 5:åring står och säger så till sin egen mamma och sen hennes mamma bryr sig inte och kastar henne också. när ungarna har dött kastar hon sig själv också !!!!!!!!!!!!! äktaa dragiska historian !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! valllah tänk att det finns så sjuka människar !!!! :-( :-(

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0