en miljard saker

heeeej bloggen !!!!!!!!!!!!!!!! 
 idag vaknade jag kl: 10
sen ville jag sova till elva typ men kunde inte för den där jävla ungen som bor över oss skrek skiiiiit mycket uffff jag fick ont i huvudet. yaoow ajja sen jag vaknade, åt frukost smsade med folk och sånt. sen smsa jag betul men hon svarade inte hon sov till halv tolv hehehe min lilla sömntutta :-P :-P ajja vi smsade's och sånt sen drog vi ut till kista :-p vi gick runt i affärerna och sånt sen drog vi til gina-tricot där prova vi ett par byxor med en tröja. hehe dom såg lite överdrivet öppna ut men det var kul :-P sen gick vi till donken och där tog vi en chesseburger sen gick vi runt lite till och sånt sen gick vi till icecoffe barren och där tog vi en marrängsviss :-P mumss fillibabah hahhahah ajja sen drog vi till rinkeby heheh där fanns de några långben och konstiga män som hade klätt ut säg till fåglar och sånt hihihihi sen gick vi till cafeet och gav min fasters sl. efter det gick vi till ungdomens hur och titta på matchen. asså ni skulle bara sett vi vann överlägset vi krossa dom vi hade 61 och dom 24 asså  värkligen mossade dom hahahaahhaajja efter matchen så gick vi till grillen och mat :-P sen drog hon hem till sin pappa och jag hem :-)det var min dag byeeeee pusss pusss

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0