heeeej höstlovett e här börja hitta på kuligheter :-P <3333

heeeej heeej höstlovet e här börja smsa eller ringa om ni vil göra nåt under lovet <3333
jag har varit hemma idag stor städat och sånt. hade ingen träning så gick hem igen. jag och meddi var ute idag vi träffades efter att hon hade slutat sen gick vi till bettan hon var inte hemma så vi två var ute sen gick vi till mig medi lärde mig om blogar lite <33 innan jag va med meddi hade jag varit ute med bettan lite vi var i kvarnby hade viktiga saker att göra ajja sen gick jag och farssan och köpte städ meddel och sånt och börja städa med min kusse :-p ajja det var typ min dag.

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0