gamlaa tider <33

heej heej idag var bettan hos mig hon gav mig bilder från sin mobil som jag har velljat ha i typ tiotussen år haha det e bilder från en varm dag på hösten när vi satt på dagisetts tak vid min gård :-P vi satt och chillde där i typ två timmar :-)
kommer även lägga in lite bilder från när vi hängde runt i kista det var kul vi gick runt oprovade kläde och åt marräng sviss men bettan var lite trött så hon typ orkade inte garva så mycket men det var i alla fall kul.
kommer också lägga in väldigt gamla bilder från min väldigt gamla födelse dag heheh
 
ute med bettan på taket
 
                      

i kista med bettan

         

ute med meddi 

 

födelsedagen

  

det var allt heheheh snygga bilder vaaa ??? tack bettan loveeee yaaah !!!! <3333 <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

lekeru model ??( ta inte som ett hot)

2009-10-29 @ 19:18:06
URL: http://mahiraochmalin.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0