bio planering ....

shooo bloggen hur mås det :-p idag vaknade jag typ åtta sen blev jag hungrig år lite frukost sen sov jag igen till halv elva :-( ville sova till elva men våran nya jobbiga micro som pipper i hundra år med högsta volymen bree jag dör bippp bipp bipp bipp sådär låter den :-( ajja sen satt jag hemma lite,, städade titta på tv och sånt. men till slut fick jag ångest var tvungen att dra ut, så drog till centrum satt på cafeet lite och sånt. sen gick jag hem igen hade fettttt tråkigg titta på bloggar och sånt. sen kom mamma in i rummet hon sa att vi kan gå på bio :-9 så vi reserverade platser sen drog vi till kista med morsan :-P vi titta på den nya filmen "fame" den var fett bra ajja i alla fall det var min dag yalla ska dra byeeeee blogeen ha det braaaaaaaa loveeee yahh

   

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0