tema veckan :-P

den här veckan hade vi inga lektioner :P alla valde ett eget tema,, jag valde bild & form. så jag. lejla och vikitoria åkte till tensta varje dag. vi lärde oss olika konst stilar och sånt, fick jobba med lera, staffli papper, tidningar m.m vi åt våran lunch i tensta gymnasium :P dom två första dagarna var det god mat men sen var det äkligt :S på torsdagen åt jag och lejla i gott gott grillen :-P på rasterna satt vi i kuddrumett haha vi hade kuddkrig ibland och en gång viki ramla från stolen :P hehehe det var kul men jag tyckte synd om henne. ajja sen i onsdags så vaccinerade vi oss,, så jag lite ont i vänstra handen :S men... jag har också ont i högra handen eftersom jag har stukat den första dagen på tema veckan så halkade jag på perongen och stukka den,, precis då kom betul så hon följde med mig hem och till vårldcentralen :-P ajja det var nog allt roligt som hände.
lite bilder :-)

min stukade hand :-SS




Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0