tandställnig :-S

heeej idag har jag fått tandstälning i unde käken :-S det gjorde skiit ont vet ej vf asså över käken gjorde inte ont men ajja. när det var klart gick jag til skolan igen fick veta att vi ska ha prov imorn och på torsdag :-S so och matte :-( aja vi hade bara tre liktioner sen slutade jag.   gick hem åt mat titta på tv och gick till basket kunde såklart inte vara med pågrund av tandställnigen :( ajja jag får jobba hårt fredag och torsdag :-S eftersom jag satt på bänken på baksketen så tog jag lite bilder :-) efter bakseten kom jag hem tittar på min favorit serie och snart ska jag typ sova ;-) skola imorn :-(  ajja här e bilderna

 

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0