nuuuu!!

nuuu har jag tid att äntligen göra ett vanligt inlägg :P jag slutade klockan två idag :) eftersom tyska läraren inte hade haft någob rast så hon orkade inte ha tyska med oss hahahah ajja skolan har varit bra jag saknade mina kompisar skiiiit myckedt loee youuu <333 och skolan också ajja vi har tittat på en film idag den hette " fucking åmål" den var bra men väldigt konstig !! en tjej från min förra klass som hete sara kom från åmål asså dom pratar lite konstigt :p ajja skit i det nu,, igår hade vi biip test man springer typ när nåt säger biiip men jag var inte med eftersom jag glömde min väska hemme :-O vi var på min kusins bröllop i söndags jag dansade och sånt så på måndagen jag var skiit trött :-( menn jaja vad ska man göra. i alla fal eftersom jag har bloggat från mobilen mycket så har jag inte kunnat lägga bilder men nu ska jag lägga bilder :-) från bröllopet skolan (gymet) och bara vanlga bilder på mig hehe ajja här e dom :-) det e många bilder på mina kusiner :-) först bröllopet

                  

   

   feett snyggaa bilderrr vaahh ??? hahaahhah fett roliga där i gymmet !!!! <3333  


Kommentarer
Postat av: viktoria

Asså om du tycker att det är fullt så varför tittar du bloggen ? Men ändå till min fråga ... visst var bilden bra jag tog på dig ;)

2009-11-03 @ 22:24:53
Postat av: datlu

jag har lust att göra så med tröjan :-P



aa den var fett fin viki :-)

2009-11-06 @ 11:37:14
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0