jobbig men ändå rolig dag ;-)

heej bloggen !!! skolan var faktiskt rolig idag vi had fett roliga lektioner. när jag kom hem från skolan så gjorde jag mina läxor,, eller rättare sagt jag började då det tog typ fem timmar att få in 30 sidor om jordens skapelse jordens inre vulkaner jordbävningar och alla instuderings frågor !! men nu äntligen e dom klara :-S jag tror jag kan allt nu,, men jag tror ändå inte att jag kommer vara den bästa i provet asså hon (läraren) så att om man kan svara på alla instuderings frågor då klarar man testet men jag vet ändå inte det kan vara svårare :-s ajja här e dagens schema
  bild
 no// i labbsalen
lunch// rast
solsytemet projekt
tyska
sluuuuuttt !!! :-)
här e lite bilder från labb salen och mitt solsystems projekt ;-)
 bilderna e väldigt dåliga men bättre än ingenting ajja chiao !! pösss :-)


Kommentarer
Postat av: R'N

Najsig blogg haru me ;)

2009-11-21 @ 14:07:42
URL: http://rocknpink.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0