grattis <333

idag hade vi match mot uppsale vi förlora med tre poäng :-( men vi spela skitt bra för att vi var bara sex sprela och vi kunde bara bytta ut en åt gången :-P lejla skadade sin han och belma var sjuk :-( jag kunde inte spela jag skadade mig på biip testet i fredags :-S ajja efter matchen vi gick till fatih abi han fyllde år GRATTISSSS <33 vi hade skit kul han har en hund :-P en pitbull e guld brun färg den e fem månader. ala var där mamma syrran fatih adil mormor moster mosters man nejati och hans tjeje ;-P vi åt tårta och satt och pratade det var nice
bjuder på bilder ;-P

fina bilder vah ?? hunden fett söt och lai också :-PP <3333

Kommentarer
Postat av: miine

fett söt hund den hetter banco vist<33de va min släktings hund

2009-12-12 @ 23:11:28
URL: http://miinecaanii.blogg.se/
Postat av: datlu

hehe a den heter banco

e din släkting appo eller vad han heter för min bror fick den av honom!??

2009-12-13 @ 19:20:26
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0