ute med mormor <33

heej hejj !!
idag har jag varit ute hela dan :-P jag vaknade runt tolv sen ringde mormor hon ville att vi skulle åka in till stan så jg sa okej ;-) vi träffades i centralen sen gick vi in på h&m vi handlade lite till mig. sen gick vi upp mot gamla stan där satt vi på ett caffe och drack varm choklad :-D med bulle    hihihihi.  sen åkte vi in till liljeholmens nya centrum kollade runt lite där :-P efter det åkte vi till min gravida morster :-D och har en katt som heter luna :-D men när vi kom till fanns en till katt det var en jätte liten katt unge med svart päls och gröna ögon ;-) när vi hade vartt där åkte jag hem. det var en skiit bra dag :-DD ajja här e lite bilder ;-)
min underbara moster och hennes man :-D lovee yaah pöss till alla <33

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0