kista&betul hos mig

heääj!
jag vaknade runt halv elva- elva. sen åt jag frukost och fixade till mig:P
sen åkta jag till kista skule köpa tröjor. hehehe vintern är verkligen här nu (snön kom idag yeeeeey)
sen träffade jag betul vi gick hem till mig och satt dr i flera timmar haha vi satte på musik och sjön idiotiska låter skrikande :-P vi var ensama hemma så passade på att "have some fun;-)" sen kom min bror och vi hörde inte han vi hörde någon som skrek vi blev skit rädda haha sen min brorsa gick till mitt rums dör och slog dörren skiiit hårt hela mitt rum skackade typ (not!) sen vi började garva ijäll oss och då kunde jag inte sluta jag fick värsta skratt cansern !! asså seriöst jag kunde inte sluta skrata jag sa till betul att om hon bara säger hej till mig jag kommer att då av garv sen hon bara hejjj melisa och jag dog av garv blev helt röd och började få tårar av glädje hahahaahahah det var kul sen betul garvade åt mig och sånt sen vi försökte ta det lungt :P och började med våra låtar igen. sen var hon tvungen att gå :-( (buhhuu) ajja och nu sitte jag hemma lonly :( och väntar på att mamma ska sluta hon jobbar kväll idag uff hatar när hon gör det e tråkigt :-s men idag var det roligt för betul var här lovee u <3 ajja byee
lägger bilder på det jag köpte;-)
 

Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

gott med marabou mums mums!!! :D

jag ska läsa din blogg läs min med! =)

kram

2009-12-13 @ 13:09:47
URL: http://princessinta.blogg.se/
Postat av: datlu

okej ska läsa din med

2009-12-13 @ 19:15:32
URL: http://thedatlu.blogg.se/
Postat av: miiine

fin stil bebbos <33

2009-12-20 @ 23:00:26
URL: http://.miiines.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0