helt död :-P

heej idaghade vi bara tre lektioner fett nice;-)
10-bild
11-lunch
11-12 rast (snöbollskrig)
12-film
13.30-rast
14-tyska
14.30 slut!!
det var min dag ;-D på rasten hade vi snö bolls krig (som sagt)
alla tjejer hoppa på varandra och kasta och allt hah sen killarna mulade lejla och sen
jag kom för att hjälpa henne upp och då dom sparka ner mig och mulla mig också asså shiit
vad jag fröss. asså jag hade bara på mig mina leggins och en tunnika men ajja det var skit kul.
haha sen lejla och jag gick till neliz och viki och fatima då vi mula viki hon var den ända som inte hade blivit mulad ;-) sen dom mula mig igen haha det var kul igen men fortfarande skiiiit kallt!!sen vi gick in och ner till tyska lektionen :-p ajja det var min dag    lite bilder ;-)


Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0