fredag

heeej!! har inte kunnat skriva på länge eftersom jag sov över hos ravbia i två dagar och dom flyttar så just nu har dom ingen internet :-P men ajja tänkte berätta om fredag. i fredags var det en vanlig skol dag efter skolan åkte jag och fatima till kista :-P vi gick runt skrattade kollade och sånt sen åt vi mat på donken och därefter åkte vi hem :-) när jag kom hem ringde jag rabia hon kom till min träning i spånga. det var bara jag, sana, eda och merve som kom så shaker (coach) tyckte det var onödigt att vi skulle vara där i en och en halv timma så sen vi fick gå efter en halvtimma :-S då åkte vi hem till rabia eftersom hon bor i spånga :-D vi åt mat gick runt i huset satt i rummet och sånt. det var allt om fredag
lite bilder från kista :-d
 
uffff det räcker med en fatima :-P 7 stycken är för mycket :-P
hahahaha men man kan aldrig ha för många söta melis'or :-D
   byeeeeeeeeeee pössssss <3


Kommentarer
Postat av: Sanna<33

ursäkta mej men Sanna är med två N hihi



förresten nice blogg!!!!!

SEE YA LISA<33

2009-12-12 @ 12:45:15
Postat av: datlu

aha okej sorry när skev jag med två n föresten :-P

2009-12-12 @ 22:02:09
URL: http://thedatlu.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0