äntligen ;-)

heeej
nu kan jag äntligen blogga igen ;-)
min brorsa skulla ta bort mitt virus som jag fick men han pallade inte så han gick och köpte en ny data istället (nice) yeeey nu e min data äntligen tyst snabb och mycckkket bättre.
ajja igår var det skolavslutning :-D det var kul men ändå tråkigt att lämna alla kompisar :-p
efter skolan så träffade jag betul vi åkte till kista :-D tog lite bilder som jag ska visa sen.
idag var jag också men betul vi satt hos henne och kollade på naruto shippoden :-D faktiskt den var bra och spännande sen kom jag hem och väntade på min data som blev klar nyss. aja här e bilderna från kista :-D

Kommentarer

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0