bröllos <333

min äldsta bror har fått en lägenhet mittimot min syrra det e skit fin men inte klar och han har plommon träd på gården och grillplats och allting det e jätte fint och eftersom min syrra och brorsa e så nära så kan man hälsa på båda på samma gång :-) min andra borsa har köpt en bil nu det e en racing bil kör skit snabbt och och värsta högtallarna med värsta höga ljudet.   ljudet blir så högt att håret reser sig (jag menar det bokstavligen) det där om att bilen e snabbt det e den bara när han små tävlar lite men annars kö min brorsa fint och lugnt :-p <333 <33 <333 byee


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dg!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 13:45:16
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Här nere kan du skriva det du har att säga<3

Ditt underbara namn<3
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg: (Om du har?<3)

Tack Sötizz<3

Trackback
RSS 2.0